(not provided) Μια άλλη διάσταση της μέτρησης

Αυτό το έγραψα στις 18/11/2011 (18:07:44)

Το τελευταίο διάστημα διαβάσαμε για την encrypted search και για την εμφάνιση του περίφημου "(not provided)" στα στατιστικά του Google Analytics και ήδη πλέον έχουμε αρχίσει να το βλέπουμε να ανεβαίνει στις τοπ θέσεις της λίστας με τις λέξεις κλειδιά της εισερχόμενης κίνησης από οργανικά αποτελέσματα του Google.

Γράφτηκαν διάφορα X(*)τούτου, μουρμούρες/γκρινιά κυρίως, αλλά εγώ δεν θα σταθώ σε αυτά, θέλω να καταγράψω μια άλλη διάσταση...

Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, όταν είδα το (not provided) στα keywords ήταν... "χμ... νάτο και το νοτ προβάηντιτ".

Το δεύτερο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό, είναι...

Τελικά μήπως έχει κάποιο δίκιο αν το δούμε με μια άλλη ματιά, πιο... κοινονιολογική (;) Διότι τι ψάχνει συνήθως ο άνθρωπος κατά βάση στην καθημερινότητα του (;) κάτι που δεν έχει, κάτι παραπάνω από αυτό που έχει, κάτι που δεν του παρέχεται ήδη, κάτι... not provided!

Σκέψου δηλαδή όλους αυτούς τους ανθρώπους σαν όντως να έγραψαν στο πλαίσιο αναζήτησης το keyword "not provided" ψάχνοντας αυτό που δεν έχουν νιώθωντας ανικανοποίητοι από αυτά που ήδη έχουν.

Οπότε, υπό αυτή την έννοια, μπορεί να μην είναι μια χειροπιαστή μέτρηση που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε, θα μπορούσαμε όμως να θεωρήσουμε ότι είναι μια συμβολική απεικόνιση/αποτύπωση της γενικότερης αναζήτησης του ανθρώπου.