Επιλέγοντας σωστά τις λέξεις κλειδιά στο SEO

Είδαμε σε προηγούμενα κείμενα (Προσδοκίες από το search engine optimization και Το κόστος του SEO) ότι από τα βασικότερα θέματα στο search engine optimization μιας ιστοσελίδας είναι το να καθοριστούν οι λέξεις κλειδιά στις οποίες θα στοχεύει το SEO.

Όλες οι ιστοσελίδες βγαίνουν πρώτες στις μηχανές αναζήτησης (ακόμη και χωρίς να έχει εφαρμοστεί σε αυτές SEO) με μία ή περισσότερες λέξεις κλειδιά, στην χειρότερη περίπτωση π.χ. τουλάχιστον χρησιμοποιώντας το domain name τους ως λέξη κλειδί.

Το θέμα λοιπόν είναι... αν η ιστοσελίδα βγαίνει ψηλά στις μηχανές αναζήτησης με δημοφιλείς λέξεις κλειδιά. Συνήθως σε μία μηχανή αναζήτησης ο χρήστης ψάχνει πληροφορίες και κατευθύνεται σε πηγές πληροφοριών που δεν γνωρίζει ήδη.

Αν για παράδειγμα ο ξενώνας Χ (όπου Χ το όνομα του ξενώνα), βρίσκεται στη Νάουσα, δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αν η ιστοσελίδα του βγαίνει πρώτη με λέξη κλειδί το "ξενώνας Χ", αλλά το σημαντικό είναι να βγαίνει ψηλά με λέξεις κλειδιά όπως "ξενώνας Νάουσα" ή "Νάουσα διαμονή" κλπ.

Οι περισσότεροι, δηλαδή που ψάχνουν για διαμονή στη Νάουσα, δεν ξέρουν ήδη τα ονόματα από τα ξενοδοχεία και τους ξενώνες της Νάουσας, αλλά ψάχνουν πιο γενικές λέξεις κλειδιά, σχετικές βέβαια με το θέμα.

Από την άλλη πλευρά, βέβαια, οι λέξεις κλειδιά πρέπει να επιλέγονται σωστά. Αυτό που συχνά βλέπω είναι η υπερβολική ή/και λανθασμένη χρήση σε λέξεις κλειδιά.

Αν για παράδειγμα το ξενοδοχείο της Νάουσας, στοχεύει σε λέξεις κλειδιά όπως "ροδάκινα Νάουσας" ή "κρασιά Νάουσας" κλπ, με σκοπό προφανώς να προσελκύσει μέσω των μηχανών αναζήτησης οποιονδήποτε ψάχνει οτιδήποτε για τη Νάουσα τότε, κατά την γνώμη μου, γίνεται κακή χρήση στις λέξεις κλειδιά.

/ Αυτό το έγραψα στις 13/09/2008 (19:50:17) /